User talk:Lil'Boo

From the Super Mario Wiki
Lil'Boo's Talk Archives
f_LilBoosterm_b090ca2.jpg


Meh. If you read my comics put your name here.

STOPZ! Before you post anything, read teh rules.

Rules:

  • No messages less than 2 words. (but if you message IS 2 words that wont count)
  • Any unsigned comments will be removed
  • I will post replys on YOUR talk page. Not mine
  • No inaproppriate messages (Like: Damn You! D*ckhead etc.)
  • NO MORE ASKING TO BE IN MY COMIC. RLY I HAVE 50 CHARACTERS IN MAH COMIC
  • If you have a long signature code and you don't use /sig the signature will be chaned into a link.
  • Any messages sent that are breaking the rules will be removed


Insert Random Humorous Heading Here...[edit]

I'm running low on randomness, you see. This is that Australian user called Dom. You replied, which is quite cool. You're 2 years older than me, as I'm 15, which is quite cool. I think Boos are quite cool, especially little ones. By the way, I haven't read your comic yet, but I assume it is awesome, so I will download it into my brain tomorrow (WTF?!). Here are 2 important questions that relate to us Aussie gamers...

1. Do you read the magazine called Hyper? If you don't, you're not a hardcore gamer!

2. Do you agree that our release dates suck? I wanna play Super Smash Bros Brawl THIS INSTANT! YAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR! Yeah, it's lame down here.

And finally, I find pineapple juice is my FAVOURITE! We disagree in the realm of fruity liquifications, don't we?

I NEARLY FORGOT: My religion is gaming. Well, I go to a Lutheran high school, so I suppose I'm kind of on that side... but I'm an intense gamer! I hope I don't get put off games when I reach 17.


Rules Are Scary...[edit]

OK, here's my name, I don't have a signature yet...I'm Dom. I'm pretty noobish on teh interwebs, as you will discover if you view my User page. I like your signature, it says 'Ciao!,' which is awesome, because Dimentio is my favourite Paper Mario character! If you're a real Mario gamer, you should have finished Super Mario Bros: The Lost Levels completely, and got all the Dragon Coins in Super Mario World, and won all the Mario games you've ever played. So, do you have the ultimate Mario game status? I kind of do... Also, can you be in my com.................................puter monitor? LOL! You thought I ws going to say "comic," didn't ya! Oh boy, I'm a tricky guy.



GAR *cough*[edit]

Archived *cough* Mr. Guy the GuyPickle.png*cough* says Mr. Guy!E

Comic[edit]

Did you see my new comic?

The MissingLinkBowser 2.PNG there's a link to it above

Do you like it? I want to see if you can put it in "Comic I Like" on your page?

The MissingLinkBowser 2.PNG ?

Sign up[edit]

I for got where the page was. Alphaclaw11and i was wondering if Betapaw11 could be in it.

ok. sorry i asked


HECK YEAH!!!!!!! King Mario f_KMThumbm_38614a2.png

Archive[edit]

I see it got taken care of. Next time I'll do it for you, though. Nice new name. 3dhammer.gif 3D, GONE TOO LONG 3dhammer.gif

Your comic don't suck they ROCK!!!!!!!!!! :P King Mario f_KMThumbm_38614a2.png

Chirstmas[edit]

HECK YA!!! I LOVE MAH FAMILY. =D (Toadbert101|Hohoho!|Give a yell|Sez:Merry Christmas!) 22:12, 1 December 2007 (EST)

Sure, I have in case you didn't notice. XP (Toadbert101|Hohoho!|Give a yell|Sez:Merry Christmas!) 13:32, 2 December 2007 (EST)
Yeah, some people dont notice my replies on my talk page. D= (Toadbert101|Hohoho!|Give a yell|Sez:Merry Christmas!) 14:56, 2 December 2007 (EST)

Uh...[edit]

THANKS?! :P I'm adding the Looney Tunes, links, and all to my page today.

f_LyirlgBboyom_d2167d5.gif

3dhammer.gif 3D, joy to the world, and all that crap 3dhammer.gif

Pic[edit]

Can you say the hat says happy burthday for your birthday not for a party Alphaclaw11 That was the whole reason i picked that one.

i meant can you say in the text below the pic that the hat says happy burthday because it was your birthday Alphaclaw11

i meant say it was because of your B-Day

Sorry :( i just said that so people dont think i did that cause i was lazy, which i wasnt Alphaclaw11 sorry for saying sorry :(.

I am jewish Alphaclaw11

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII[edit]

Biggest page on the Wiki. 3dhammer.gif 3D, AAAAAAAAAAAAH 3dhammer.gif

K. And DO, PLEAE, ABIDE BY MY TALK RULES. If the header you're posting under is not yours, please make a new one. 3dhammer.gif 3D, makes it more organized. 3dhammer.gif
I now have new sprites ([1]). Please use the updated sprites in you comic from now on. Thanks. 3dhammer.gif 3D, FORM LETTER 3dhammer.gif

Coment[edit]

Thanks for the coment on your comic page that say and I quote: I only asked King Mario because he roxx unquote. Well thanks ^-^ Put u PWN over me :D King Mario f_KMThumbm_38614a2.png

Sprites[edit]

Alas, life is cruel. Be patient! My Bloody Valentine I have a lot of crap to deal with. >____>

Archive (or howerver it is spelled)[edit]

Do u think I should get an archive King Mario f_KMThumbm_38614a2.png

Can u make me one please King Mario f_KMThumbm_38614a2.png Or ask someone to make me one

Sprites[edit]

I've only done one, as a Prototype. Its not very good, but, I hope you like! D:

Lady_Boo-ann.PNG

My Bloody Valentine The Bow's, or, whatever you call them, were hard to place. :|

Well, I sorta think the sprite sheet I found the bows on is better. However, it lacks background poses. -.-' My Bloody Valentine In case your interested, here. ;)
Wow, they're pretty cool. YAYz! Ninten appeared on the sprite sheet! :D My Bloody Valentine OK, she's in! ;) I have a rather good role for her in my Comic. :)

Comic Ratings[edit]

Can you rate my comic? I always wondered what people think about it. Here's a link! User:Dry Bones/Comic!

The MissingLinkBowser 2.PNG Thanks!

Chat[edit]

That's... odd. Is it #mariowiki, or the Chat as a whole you can't enter? My Bloody Valentine

Ah, this happens to me sometimes. The cure for me, at least, was to open the Chat on a different page. My Bloody Valentine

comic[edit]

look, i know that there are no more sign-ups, but could i mak a little cameo somewhere?

Boop Explosive Pants Modifier plz plz plz

Hi![edit]

Hey, Lil'Boo! I'm Stooben Rooben, but you can call me Stoob or SR if you want. Thanks for sayin' hi to me! I really like getting messages, so feel free to talk to me at anytime! BTW, I like your rules! :D — Stooben Rooben

I Joined On...[edit]

December 17, 2007 (as Stooben Rooben). But I've had two other identities that I lost my password to. Lemonface was the first one I had; I joined as Lemonface in mid-November 2007. I lost my password, so I created Lemonface2 around the first half of December to see if I could get a SysOp to give me my password. They couldn't, so I just copied my user page over to Stooben Rooben and just started over. I've made a lot more progress though, so I'm not complaining. I've already made about 250 contributions under Stooben Rooben! :D What articles have you worked on? — Stooben Rooben

Nice![edit]

Cool credits! I like the music. ;) toadbert

20 Minutes![edit]

Wow! It'll be 2008 in no time! It's 4:45pm where I'm at. So I've definitely got a little ways to go. Happy New Year to you! BTW, is your bro TheBooKid? — Stooben Rooben

You go 'head 'n take care o' whatcha need to. Oh, and so it doesn't bug you: I figured TheBooKid was your bro since you both have a very similar-looking boo on your signature. :) — Stooben Rooben

Do you live in europe?F gLarrynana.gif

SWEET! THANKS!

DB

w00t[edit]

I'm chugginh Diet sodas to stay awake. 3dhammer.gif 3D, I'll only be on for a few more minutes. 3dhammer.gif

Thanks!

Master Crash

Have a happy newyear to you ;) In my Time Zone, it's about 3 hours away =0

RE: New Year[edit]

Hey, Lil'Boo. I'm sorry I didn't make it to the chat room to talk to you. When I came back on, my computer wouldn't let me in the Chat Room. Don't know why. Hey, I don't mind that you're Christian...I pray to God every night! BTW, nice New Year's sprite sheet! Thanks! Happy New Year to you too.

Wanna hear something cool? You're seven hours ahead of me, so when you told me what time it was over where you lived, I kinda figured you were in England somewhere. And you are! If you come back on, feel free to contact me on my talk page! — Stooben Rooben

And a happy new year to you, also! [Insert picture here] f_cm_767603a.pngChaos NEEDS MOAR NINJI f_cm_767603a.png

OMG[edit]

my sig looks like ur sig

Boop Explosive Pants Modifier >_<

I has one thing 2 say: mmkay Mr. Guy the GuyPickle.png Talk!E

== RE: Happy New Year! ==[edit]

Right back at ya! And btw, I'm working on back and front sprites for me and PP, I finished mine and should be done his by the end of week, then I'll post the updated spritesheet. Talk to ya later! - Walkazo

Chat[edit]

I'm glad you weren't upset I couldn't make it to the chat room. Besides, I'm kind of afraid of chat rooms (y'know with all the internet predators out there). I do think dropping messages on talk pages is cooler though, since you can add images and all that! :)

Stooben Rooben


the pic[edit]

ur Happy New Year pic is FTW!!

Boop Explosive Pants Modifier it has all the cast of ur comic, right?

Oops![edit]

                                                                     ^

I though I signed that comment before (so I went ahead and did it now |). As for me, I'm doing okay, thanks for asking. :) How 'bout you?

Oh, what's your favorite game with Boo in it? Mine would be Luigi's Mansion. — Stooben Rooben

Well[edit]

No but hes my friend King Mario f_KMThumbm_38614a2.png

Boo![edit]

Luigi's Mansion is definitely a cool game! Oh, and keep in mind, I'd be happy to color a picture of a Boo for you! I can make him practically any color you want! Oh, and you can use this if you'd like:

|-

|

Yoshikidblue.JPG

Here's the code:

{{userbox|border=pink|mainbkgd=lightblue|codebkgd=blue|codecolor=pink|code=[[Image:Yoshikidblue.JPG|50px]]|msg=This user is friends with [[User:Stooben Rooben|'''Stooben Rooben''']]!}}

If you don't use it, you won't hurt me. I hope you enjoy it though! — Stooben Rooben I'll color sprites too!

Userbox[edit]

Add this to your userpage plz: |-

|

File:Sig Thumb.png
GrodenE T C El If you confused, I'm MM10, under a name change ;)

I guess so, Crypt Raider was my newest urge XD GrodenE T C El

Sprites[edit]

Well...I can't make sprites, but MC found some for me (cuz I'm gonna be in his next comic). I can color sprites, but I can't make them. What about you? — Stooben Rooben Sprite...isn't that a drink?

My Response List[edit]

  1. I've made a couple o' friends. MC, 3D, and you are definitely my three main friends. :) I also consider your bro, Stumpers, Xzelion, BlueYoshter, King Mario, SM97, and DB good talk buddies though.
  2. Your bro shouldn't feel bad. I can only color and morph images using my computer. I can't make sprites or gifs. I can draw pretty well, but I'm kinda shy about showing my handiwork.
  3. I prefer 7-up
  4. I'd be thrilled to be in your comic!
  5. I joined Userpedia!

I really like talking to you. Nothing makes me happier than seeing "You have new messages (last change)"! Oh, what's London like? I've always wanted to go there. — Stooben Rooben I wanna see the world!

Userbox[edit]

Here

|-

|

f_KMThumbm_0134510.png

King Mario f_KMThumbm_38614a2.png

HellOOOOOO![edit]

I haven't seen you in too long. How're ya doin'? Anything new up? I'm re-reading your comics; they're looking better and better. The latest one was actually pretty darn funny! I like it. 3dhammer.gif 3D, read my comic now! :P 3dhammer.gif

Yes, your sister is indeed FTW. :3 Rawr! I have not yet read the end of Naughty Blitz. Is it out? AND, could you plz plz plz plz plz sign up for the Fake News? There's tons of fun stuff to do. I think you'd make a good image editor... link is at the top of mai talk page. 3dhammer.gif 3D, AAAAAAAAORLYAAAAAAAH! 3dhammer.gif

Doodle[edit]

cum see your doodle user:Koopa-Troopa

Just Blabbin'[edit]

  1. I met your big sis on the other day. She's pretty nice.
  2. I think it's cool that I talk to a family of Boos.
  3. I really like what you said about me on your page! It definitely made me feel special! :)

Oh, and due to a surprise I'm making, I need to know A) Your favorite marioverse character, and B) Your favorite kind of (real life) animal. Gimme about a week or two, and bam! It'll be on your talk page! — Stooben Rooben I remembered my sig this time!

Oh hai thar[edit]

Can I use your "friend" userbox?(Toadbert101|TBPaper.PNG|Scream|My comic]|Sez:NO WAI, A SIG WITH OUT {{PAGENAME}}! :O) 23:18, 22 January 2008 (EST)

Oh nevermind. :P BTW, I dont have a dad either. ;-;. toadbert

Nothin' Much...[edit]

...is going on. I'm just doing 4 reports while I'm not feeling good. Oh, and BTW, you and I are one in the same: Yoshi and Dolphins are my faves! :D Pretty cool! — Stooben Rooben I'll have your surprise done soon though!

Here's Your Surprise![edit]

It's nothing special, but it's the best I can do with my computer.

Dolphin2.jpg

Viola! You don't have to thank me if you don't like it...but I hope you do like it! Just remember: It's yours and no one else's, so do with it what you please! — Stooben Rooben Copying and pasting are my specialties!

Hello.[edit]

Hi! I've seen you around the wiki, and you seem pretty cool. Soooo... HI! BLOC PARTIER.

You're Welcome![edit]

I'm glad you like it! Put it where you want. And congrats that you're gonna be an uncle! — Stooben Rooben Are you a monkey's uncle? ...Nah. ;)

All-New-Sprites[edit]

I've totally updated my sprites; please update any sheets featuring me you might use for your comics. See here for the sheet. Thank you! 3dhammer.gif 3D, my comics are back out, too! 3dhammer.gif

Retried[edit]

I reuploaded your image in png so it looks better.

dolphin.png

That's a bit better! Cheery-o! — Stooben Rooben Did I spell that right?

Mates[edit]

Ummm... Were not supposed to have "Cool User Lists" and other things like that on our userpages, as they were banned... monthes ago (True) Mr. Guy the GuyPickle.pngBut, possibly, a sysop would RMV it...E

FTW?[edit]

Hey, what does FTW mean? — Stooben Rooben ..................Yep. I got nothing.

Thanks. I figured it meant something good! And yes this is my first online community (no that doesn't offend me). How'd you guess? — Stooben Rooben Now I can officially say "You're FTW!" :)

Yes[edit]

I did sign up. Sprites are on my userpage. GrodenE T C El

sry 8'( GrodenE T C El

I added them. :) HyperToad

WiFi[edit]

Sadly, I don't have a Wii. :( I'm looking for one though! I have Wi-Fi for the DS though. — Stooben Rooben You play DS Wi-Fi games?

Wiki Stroy Sprites[edit]

I did leave them on the talk page >_>

The MissingLinkBowser 2.PNG TML Rulez

RE: Favour[edit]

I pasted the message on Crash's talk page. — Stooben Rooben Glad to help!

Sprites Help[edit]

I know this is sudden, but can you help me find more Rawk Hawk poses for my new sprites? Ask your friends if they can help if you can.

Thanks. --Glitz User 19:31, 11 February 2008 (EST) See my current sprites now. P.S. Can I sign up for your comic?

Merge these into one sheet, if you could please.[edit]

--Glitz User 16:22, 12 February 2008 (EST) Never mind. I got it. --Glitz User (again!) 16:26, 12 February 2008 (EST)

MarioWiki Story[edit]

That trailer is cool! (And I made a cameo! :D) I can't wait for the 1st episode. — Stooben Rooben Whenz it come out?

Cool by me. I can't wait! Oh, you wanna be in my comic? — Stooben Rooben I ask cuz you're muh friend!
Awesome!! And one more kwestion: Are you a good guy or a bad guy? — Stooben Rooben Oh noez! I misspelled "question"!

My story[edit]

Well there has been a slight change of plans for my story. I've now decided to make it into a comic so I'm going to need to use your sprites for the comic. -Supertroopa

please help me[edit]

I'm in desperate need of help, I want to start makinbg commics but I can't find and make any good backgrounds, could you possibly get some backgrounds from little fungitown or some other part of M+L:SS? please SmartyGuy11, {{{1}}}

Long Time, No See[edit]

Hey, Lil'Boo! Howzit going? I haven't heard from you in ages. I'm starting to get worried! — Stooben Rooben I'm your neighborhood pain-in-the-neck, gotta-check-and-make-sure-you-are-okay, worry-wart person!

I didn't offend you somehow did I? D= I just haven't heard from you in like, two weeks... — Stooben Rooben I miss you!
Oh, good! I was afraid I'd done something... And so you've been going into the chatroom? I've went into it a few times, but I guess I just don't like it. =( But, as long as you do, that's what matters! =) As for me, I've mostly been making templates and edits. I'm working on my next comic though! And your sis got a DS? Pwnsome! That's the best Nintendo system I've ever owned...ever! I can't wait for Guitar Hero DS, whenever it comes out. — Stooben Rooben How you been dooben?

Chatroom[edit]

Yes, I have. Shroobario showed me. :3 My Bloody Valentine

no good[edit]

I've aready tried that dumb website, I don't trust those guys any further than I can throw em SmartyGuy11, {{{1}}}

Image shack[edit]

How do put images on Image Shack? SmartyGuy11, {{{1}}}

Brrrrrrrrrrr...(My Toes awe cold!)[edit]

I have no idea what that meant. I'm just kwazee! But Vicky sounds like a real...er...piece of work...at the least. If my arm was long enough, I'd reach over to Europe and punch her out! XD But, wifi is definitely something good to get for the DS. Tell her "I'd be happy to play DS with you guys anytime!" (if she lets you borrow it! XD). Not that it's a wifi game, but my Dad has Elite Beat Agents for the DS, and it's a really cool game. I'm gonna buy it soon. The song covers are iffy, but it's got a lot of cool stories. :) — Stooben Rooben Has she got MKDS?

Of course I'd punch out Vicky! I broke my family doctor's nose once because he made fun of my mom's epilepsy. Me and my family can never go there again...so we got a new, much better, doctor. And MKDS is awesome on wifi! I can't wait! Oh, and as far as RPGs go, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass is wifi. My dad has it, and plays wifi. It looks cool, and I'm gonna play it when he beats it! — Stooben Rooben 3D's leaving?! WHY!?
After 3D scared me (not purposely) I want to say, thanks for being my friend; I really appreciate good friends. ;) — Stooben Rooben Oh noez! I've turned sappy!

AHHAHA[edit]

YESS! I'M NOT LEAVING FOREVER! YOUR RIVER CRYING SAVED THE DAY! :D I'll just be inactive for a month after I move, and then patchily on from then on. 3dhammer.gif 3D, YAYZ! KINDA! 3dhammer.gif

Cool invisibility effect[edit]

Hi, what do you think of my invisibility effect [2] It may be hard to spot but im invisible in the picture anyway. If you want it to use in comics tell me that i will explain how to do it. BTW, do you want a participation on my comic?User:AndreZoio/comic? Larry.gifAndré, Do your homework !!! 09:36, 9 March 2008 (EDT)

My third comic issue[edit]

My comic is here [3] Larry.gifAndré, Do your homework !!! 18:45, 13 March 2008 (EDT)

RE: Help[edit]

Yeah, I can help. Can you wait until monday, though? Cuz I have to squeeze every minute out of today playing it, because my parents won't let me play on weekdays. But I'll help. Lemme sign up real quick, cuz I think you have to sysop me to let me put it on there. BLOC PARTIER.

Omg, that sux. Well, you could do what I do, erase each comic from paint that you finish, and keep everyones sprites in a huge paint file, but is that really better than a bunch of them? I dont know. Id make a comback (I alrady have, with WSA 28. :P), but if you comp gets that slow, I guess you might wanna quit. D: toadbert
Continue D: King Mario f_KMThumbm_38614a2.png Don't quit I love your comics and Mariowiki Story (even though the promo only came out) but don't quit D:

Married?![edit]

Your getting married in 7 days :O King Mario f_KMThumbm_38614a2.png can you marry people when your 17 in London?

Whoa'z! Congrat'z, man'z! I'z so'z happy'z for'z ya'z! Let's try that again, WITHOUT the z's! Congrats, dude. Dum, dum, da-dum, dum, dum, DA-dum. (I think it goes like that.) I'll be sure to get you a wedding present! (AND I MEAN THAT!) — Stooben Rooben *cries in joy* *sniff* They grow up so fast... *blows nose in woosy handkerchief* Keep teh comix!


hi im new and i just wanna meet nice people so Hi :D user:Cutiepie

Marraige[edit]

I'm hoping you're joking... :P if not

CONGRATS!

Wow, you seem a little young... So, hitching up, eh? Gonna raise a family or jsut stay a nerd for awhile? :D 3dhammer.gif 3D, SWEET MOTHER OF SOMETHING 3dhammer.gif

Wow. Gonna start a family right away? :P 3dhammer.gif 3D, OMGAW 3dhammer.gif

Wow, one more day,(BTW Sam told me where your honeymoon will be. TAKE ME WITH YOU!!!!)Alphaclaw11:P


you must be busy.I wish i was busy. I am soooo bordAlphaclaw11 13:48, 18 March 2008 (EDT)

I hope you have/had a great, i mean AWESOME wedding.CONGRATS/SOON TO BE CONGRATSAlphaclaw11

Hey, man. I just wanna say I hope you have a fantastic wedding! Congratulations on being a husband! — Stooben Rooben I had my tux dry cleaned, but I realized I could come.

Wut dey said. :P Hope your honeymoon goes well (if you're gonna have one) and hope your married life is happy. :D 3dhammer.gif 3D, dang dem hormones! 3dhammer.gif

Pokemon Crater[edit]

Really?! You have been a member in Pokemon Crater! Me too! GreenBoo 19:16, 21 March 2008 (EDT)

Marraige[edit]

Wow! I always thought you where younger than marraige age. (No offence, I didn't think it because of your perosnaliy, just "Lil'Boo" LIL'! That means little right.....) Anyways, CONGRATS! I know this message is a little(and/or ALOT!) late..... But, I was grounded and I couldb't get on the computer...... Well once again CONGRATS!

The MissingLinkBowser 2.PNGI always thought you we about my age (12) or around there......

Comics[edit]

I might be a little late but I just found out you lost all the records of your comics (what can I say? I'm inactive). Sniff... But now you're making a comeback with mariowiki story, so no harm done. 20pxPeachycakes 3.14

3D[edit]

Here is your updated 3D! Lilboo-3.png UntitledTrans.gif Girrrtacos UntitledTrans.gif


Hello!! Mauj.gifBirdoshiYsh-left.gif

Hi[edit]

This is Booman.Do you wanna join the boo mafia?

Super Mario Wiki Adventures Archive[edit]

Hi, this is TV. A few months ago, I went on a hunt to find your webcomic, Super Mario Wiki Adventures. While I wasn't able to get in contact with you, I was able to find your comic in its entirety. It's currently not hosted on the original page, but I have it hosted on Imgur. Here's the Link

I think it's important to keep certain things like this archived. Hopefully, if you ever come back, you'll be able to see something you hadn't thought of in over 10 years.
The preceding unsigned comment was added by Tvdart (talk).